Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Díjat kaptam!

2010.02.06. 19:41 - Kávé és Csokoládé

Címkék: díj

 

Ismét körbejár a "blogtársadalomban" egy díj. Én Galagonyától kaptam az ételeimért és a szép fotókért. Köszönöm szépen! A képeket Szilárdnak köszönhetem, mert az ételfotókat többnyire ő készíti.

 

 

 

 

A díjnak feltételei is vannak, írnom kell magamról 7 dolgot és tovább kell adnom a kitüntetést további 7 embernek.

1. Van 3 gyermekem, akiket imádok. Fantasztikus érzés állapotosnak lenni és utána hosszú hónapokig szoptatni.

2. Nagyon szeretek olvasni, állandóan olvasok valamit.

3. Uszoda nélkül nem tudok meglenni.

4. Állandóan utazni vágyom. Ha megtehetném szinte állandóan úton lennék. Mostanában Olaszország és Írország vonz a legjobban.

5. Szeretem a különleges ételeket és a jó borokat.

6. Érdekel a politika, a történelem és az irodalom, elsősorban a magyar irodalom.

7. Szeretek túrázni, korcsolyázni, futni, biciklizni. Van búvár merülési engedélyem és egy íjam is. Ezeket a tevékenységeket mióta anya lettem nem űzöm idő hiányában, egyelőre.

 

És lássuk kiknek adom tovább:

Szeretném adni Krisztinának , akinek ugyan tömör, szűkszavú a blogja, de nagyon szeretem, hogy kétnyelvű. Áginak, aki a munkatársam volt, és gyönyörű ikergyermekei vannak. Trixinek, aki sajnos ritkán ír, de remek képvetítéseket tesz fel a gyerekekről. Pupillának szívesen adtam volna, de neki már van ilyen díja. Akkor szeretném a díjat továbbítani Mekegő blognak, amely egy remek könyves blog. A tulajdonosa egy kedves franciaországi lány, aki már több könyvre felhívta a figyelmemet, például a Bársony István: Magyar élet c. kötetre, melyet korábban nem ismertem. Nem maradhat ki a díjosztásból Mirelle konyhája sem. Utoljára, de persze nem utolsósorban Flat- Cat gasztroblogja. Nemrégen bukkantam rá az interneten, lenyűgöztek a sütőtökös receptjei.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr31734817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flat cat · http://flat-cat.hu 2010.02.17. 22:42:05

Köszönöm a díjat, nagyon megtisztelő! Örülök, hogy tetszenek a sütőtökös receptjeim! :)
A gyerkőceid tündériek, gratulálok hozzájuk! :)
A kérdésekre én már válaszoltam, itt olvashatod:
flat-cat.hu/2010/01/25/7-dolog-1-kreativ-bloggerrol/

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2010.02.21. 17:18:25

Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :)
süti beállítások módosítása