Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Január Dunaújvárosban

2008.10.28. 13:27 - Kávé és Csokoládé

Január elején Dunaújvárosban jártam a nagypapámnál és az Áginál. Elkísért Apu is, és Viki is. Túl sok minden nem történt velünk. Találkoztunk a nagypapámmal és a Tecával, az Ági is sokszor meglátogatott minket. Az ő pocakjában ekkoriban már szépen növekedett az unokatestvérem. Meglátogattuk Anyu barátnőjét Erikát és a Leventét. Az ő házuk nagyon szép telis tele rengeteg játékkal, de akkor én ezt még nem tudtam értékelni, ha Anyu most vinne hozzá biztosan tetszene nekem. Találkoztam még Anyu barátnőivel az Enikővel, a Gyöngyivel és a Klárival. Mindig kaptam ajándékokat is. Csak néhányat említek, senkit nem akarok megbántani, ha kimarad. A Kláritól szép vastag zoknikat és egy maciszerű overállt, amit sajnos hamar kinőttem, de a zoknikat még mindig hordom. Az Ágitól szép rugdalózót kaptam, az Erikától 3 cicás bodyt, sajnos ezeket is hamar kihíztam, de Anyu gondolja jó lesz majd a testvéremnek.

Voltunk orvosnál is és minden a legnagyobb rendben volt, és meglátogatott a védőnőm, Ildikó is.

Ezen kívül szép szerényen, megünnepeltük Anyu 30. születésnapját. Apu készített neki egy tejbegrízt, de nem is akármilyet, erről kép lent. Anyukám ekkor nagyon szívesen ette a tejbegrízt és a Capreset, amit korábban említettem.

Az első képen a Levente kiságyában fekszem. Nagyon tetszik, hogy ennyire színes, sokkal színesebb a saját ágyamnál. A rajtam lévő ruha az Ági ajándéka.

Itt Apukám karjában pihenek, nagyon elfáradtam evés közben. Ez éppen a böfögtetés. Ez az ami nagyon nehezen ment nekem, általában mélyen aludtam.

Anyukámmal vagyok a következő képen.

Anyu gríztortája.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr51736446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása