Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Drága Nagyszüleim!

2008.11.04. 21:22 - Kávé és Csokoládé

Már régen kellett volna rólatok írnom, mégsem kerültetek még sorra. Viki, aki az Apukám anyukája annyira ismer engem, mint Anyukám. A szülésnél ugyan nem volt jelen, de amint kiengedtek a kórházból jött is hozzám. Én vagyok Imrének és Vikinek a második fiúunokája, Hunor után, és Magor előtt. Aztán anyukám Apukáját is nagyon szeretem, de ővele sajnos nem tudok minden nap találkozni. Van nekem egy másik nagymamám is, Teca. Nekik az első unokájuk vagyok, azóta megszületett a kis Bendegúz is, de róla később fogok tudósítani. Anyukám Édesanyját sajnos nem ismerhettem meg, de Anyu biztosan fog róla sokszor írni, ha eljön az ideje és képeket is tesz fel róla.

Viki és Imre rengeteget énekelt nekem, Viki tanítgatott németül, Imre ma sok sok tárgyat mutogat nekem a lakásban, hogy egyre több mindent ismerjek, Zoli nagypapa megtanított engem autót tologatni a földön, azóta többször is végigmászom a szobát, úgy hogy a kisautómat tologatom a kezemmel. Teca pedig sok szép ajándékot vett nekem, és természetesen Viki is.

Van nekem egy dédnagymamám is, akiről nem szabad megfeledkezni, természetesen a róla készült kép lesz az első a sorban. Évike pedig megtanított engem kezet rázni, és mindig furcsa műszaki eszközöket mutogat nekem. Zseblámpát, fülhallgatót, rádiót. A fülhallgatót többször megpróbálta a fejemre tenni, de anyukám mindig feleslegesen aggódott, hogy túl hangos. A képen egy órát mutat nekem.

Nem is írnék most mást egyelőre, jöjjenek a képek!

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr36750139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása