Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Nyaralás Gyergyóban

2008.12.13. 22:25 - Kávé és Csokoládé

Címkék: nyaralás gyergyó

Augusztus elején elutaztunk Gyergyóba az EMI táborba családostul. Ez nálunk minden évben kötelező program. A nagypapám, Imre előadást szokott tartani a magyar nemzetstratégiáról, tavaly pedig Für Lajossal és másokkal szerepelt egy politikai kerekasztalbeszélgetésen. Zsolt pedig minden évben a borsátrat szokta szervezni.

A tábor ideje alatt a keresztszüleim házában laktunk. Elég sokan voltunk, mi Borbélyok kilencen, a vendéglátóink négyen, és eljött még Csizmadia András és GYöngyi is. Esténként mindig nagy vendégsereg gyűlt össze. Két este is velünk vacsorázott Kaló Imre borász és családja. Az utolsó este pedig Böjte Csaba és Vona Gábor. Anyukám nagyon sajnálta, hogy azon a napon mi már Temesváron voltunk.

GYergyóban a levegő különlegesen jó, emiatt Anyukám legnagyobb meglepetésére rengeteget ettem és egész éjjel aludtam. Egyik este azonban nagy trauma ért. Én csak bimbóvédővel vagyok hajlandó szopni és persze logikusan csak egy volt belőle, ami eltűnt. Jött az esti fürdetés majd altatás. Anyukám szépen lefejte a tejet és megpróbálta velem megitatni, nem kellett, majd felajánlotta nekem a cicit bimbóvédő nélkül, amit én mérgemben véresre haraptam, de nem voltam hajlandó elfogadni. Rekedtre üvöltöttem magam. Ringatott a Réka, próbált elaltatni Apu, ezalatt Anyukám mindent felkutatott. A pincében még a szemetet is átnézte, hátha kidobta egy használt zsebkendővel. A bimbóvédő nem került elő. Anyukám sírt, én sírtam, közben ringatott a karjában, végül elaludtam, éhesen, zaklatottan. Ezután Anyukám folytatta a lázas keresést. Aznap este rengeteg folyami rák érkezett vacsorára. Anyukám elbűvölten nézte hogyan dobálják a forró vízbe a még élő rákokat. A bimbóvédő előkerült a konyhaszekrény alatt volt. Úgy került oda, hogy Anyu fényképezte a rákokat, közben kirántotta a bimbóvédőt és berúgta a szekrény alá. Szerencsére előkerült és amikor éjjel először mozgolódtam már kaptam is a késő éjjeli vacsorát.

Ezalatt a vendégek több mint 100 rákot megettek, Anyukám mire leért, nem maradt neki semmi. Réka tányérján még volt két olló, azt megkapta. Hát igen, nem kellett volna elhagyni azt a bimbóvédőt..

Imre előadást tart. Büszke voltam rá.

 

 Na és a rákok, amik elvonták Anyukám figyelmét.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr49821395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása