Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Megint úszni voltunk

2009.03.27. 17:53 - Kávé és Csokoládé

Címkék: babaúszás

Mint ahogy már beszámoltam róla, Anyukám időnként úszni visz. Eddig 3 helyen úsztam életemben. Alsópáhokon, Dunaújvárosban és Temesváron. Ezúttal Dunaújvárosban úsztam, még hozzá a haladó csoportban. Az óra szárazföldi gimnasztikával kezdődött, amihez semmi kedvem nem volt, ezért sírtam. Majd jöttek a vizes feladatok. Volt ami tetszett, de a legtöbb feladatot nem voltam hajlandó csinálni. Viszont négyszer merültem, amit nagyon jól tűrtem, még csak nem is köhögtem és mosolyogtam utána. Voltak körjátékok, karikákon való átbújás alatta és felette, delfinugrásos feladatok, kartempó és deszkával való úszás. Nekem csak a bujócskálós feladat tetszett. Ez abból állt, hogy anyu húzott engem a vízen és időnként lebújt a víz alá és felbukkant. A tapasztaltabb babák pedig amikor mondták nekik, hogy most a baba bújik, akkor lebuktak a víz alá. Hát én nem tartoztam közéjük.

A héten voltunk a dunaújvárosi élményfürdőben is. Nagyon szép lett sok sok melegvizes medencével. Ez már jobban tetszett, mint a babaúszás, mert csak játszottunk. A víz hőfoka 37 volt, amiben ugye nem szabad úszni. Kétszer azért itt is merültem, meg egyszer beleraktam egyedül a fejemet a víz alá. Velünk volt Andi, Péter és Dórika is, velük úsztam Alsópáhokon. Dóri már nagyon ügyes a vízben, könnyedén merül és nagyon mozgékony.

Állítólag holnap is megyünk úszni, erről majd mesélek később.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr901029690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása