Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

A kórházban töltött 2 hét

2009.05.26. 23:15 - Kávé és Csokoládé

A dunaújvárosi szabályok szerint minden ikres kismamának, ha van panasza, ha nincsen be kell feküdnie a kórházba a 28. héten. Én erre nem voltam hajlandó, mert az orvosom kéthetente megvizsgált és mindig mindent rendben talált. A 38. hét vége felé azonban én is megadtam magam. Egy hetet várakoztam, de nem történt semmi, a babák jól érezték magukat odabent. A főorvostól azt az ígéretet kaptam, hogy nem engedi túlhordani az ikreket. Ez megnyugtatott, mert gondoltam, akkor legkésőbb 20.-án történik valami. Elég unalmasan teltek a napok, közben 8-an szültek az osztályról mellőlem, én maradtam. Az NST vizsgálatokat nagyon nehéz volt elkészíteni, mert a babák annyira közel feküdtek egymáshoz, hogy nehéz volt két szívhangot találni. Persze én közben végig aggódtam, általában Emesét nem találták. Nagyon vártam, hogy kint legyenek.

Május 19.-n csináltak egy ultrahangot a biztonság kedvéért, mert megint alig találtuk a két szívhangot. Az ultrahangon minden rendben volt, de azt mondta az orvos, hogy a két fej egymás mellett, és Emesének a keze fent van. Nagyon megijedtem, mert minden azt sugallta ebből császár lesz. Felhívtam Szilárdot, zokogtam, hogy nem akarom a műtétet, én szülni akarok, nagyon el voltam keseredve. A viziten csak annyit mondtak, hogy másnap a szülőszobában legyek reggel 7-re és elválik mi lesz. Nagyon vártam az orvosomat, akit nem láttam 3 hete, bár őszintén szólva átadott valakinek, aki végig alaposan figyelt rám és törődött velem. Benne is megbíztam maximálisan.

Május 20.-án felmentem a szülőszobára, az orvosom már várt. A főorvos megvizsgált. Azt mondta mehet a szülés, a méhszájam jó, és ő bizony ki tud tapintani egy fejet, csak elmozdítható. Megvizsgált az én orvosom is, ő is megerősítette ezt. Nagyon megörültem, de a továbbiakról később.

Apor minden nap jött hozzám a kórházba, rettentően hiányzott. A kórház parkjában sétálgattunk minden nap. Örült nekem, és szerencsére nem sírt a hazamenetelkor. Nagyon apás lett, őt nem engedné sehova. Ebben a napokban Viki segített nekünk, hogy Apor ne érezze meg a hiányomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr441145930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áron&Viki 2009.05.27. 16:39:53

Szia Anita!
Gyönyörűek a Lányok! Ezek szerint már otthon vagytok.
Puszi, Ági
süti beállítások módosítása