Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Hogyan is érkeztek...

2009.05.28. 12:49 - Kávé és Csokoládé

Címkék: születés

Korábban írtam, hogy május 20.-n reggel fel kellett mennem a szülőszobára, hogy ott majd eldöntik a sorsomat. A riogatás ellenére a főorvos és az orvosom is azt mondta, hogy indulhat a szülés. Kaptam először egy oxitocin terhelést, arra nem reagáltam, utána pedig fél 9-kor az orvosom megrepesztette a burkot. Míg zuhanyoztam már jöttek a fájások, de még elviselhetőek voltak. Visszamentem a "szobába", Kriszta a szülésznőm rám kötötte a szívhanghallgatókat és a fájásmérőt. Közben megérkezett Szilárd is. Írtam két smst, hogy szülünk, aztán másra már nem is volt időm annyira gyorsan zajlott minden. Egyre jobban fájt, közben Szilárd a fájásmérőt figyelte és mindig szólt, hogy jön, aztán figyelmeztetett mikor múlik. Mondtam Krisztának, hogy nagyon fáj, ha ezek sem használnak a tágulásban, akkor kérnem kell valami csillapítót, ami egyébként nagyon ellenemre lett volna, de bírnom kellett a végéig. Közben ő már ki is pakolta a babaváráshoz szükséges dolgokat. Mi nagyon meglepődtünk, mert Aporral 10 órát vajúdtam, most pedig talán ha egy óra eltelt a burokrepesztéstől. Kriszta megvizsgált, mondta már nem kapok semmit, mert tűnőben a méhszáj, ezután hívta az orvost. Fel sem fogtam mi történik, de már nagyon fájt, alig bírtam összeszedni magam. Kriszta és az orvosom bíztatott, ami sokat segített. Egyszer csak felsírt Réka. Nagyon megijedtem, mert mikor megérkezett egy pillanatig csend volt. Megkérdeztem miért nem sír, mondták sír és valóban. Majd újra burokrepesztés, és ahogy fájt már koncentrálhattam is Emesére. Azonnal kint volt. Bár Szilárd elmesélte, hogy Kriszta és az orvos bizony rendesen segítettek, teljes erejükből. Csodálatos érzés volt. Boldog vagyok, hogy átélhettem milyen két babát a világra hozni természetes módon. És mindezt 2 óra alatt. Sokat segített, hogy Kriszta és Szilárd velem volt. Szilárd mondta is, hogy egész napos programra készült, még jó, hogy nem ment le reggelizni a büfébe, lekéste volna a lányok megszületését.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr671148743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása