Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Apor születése

2009.04.15. 23:24 - Kávé és Csokoládé

Címkék: születés

Trixi egy érdekes dologra invitált, nosztalgiázzunk egy picit. Valóban egyre többet eszembe jut, hogy Apor milyen is volt mikor megszületett, hogyan történt a szülés és mi történt velünk az első hetekben.

Apor születéséről még nem is írtam semmit, pedig talán érdekes lehet. 5 napja feküdtem a kórházban túlhordással. Az orvosom minden nap ellenőrizte, hogy minden rendben van e vele odabent. Volt két NST, naponta ultrahang és kétnaponta magzatvíz vizsgálat. Ezí abból állt, hogy az orvosom egy műszerrel átvilágította a burkot és megnézte tiszta e még a magzatvíz. Nem volt véletlen ez a nagy odafigyelés, mert a túlhordás veszélyesebb a koraszülésnél szerintem. A 40+4. napon döntött úgy az orvosom, hogy másnap reggel burokrepesztés, nincs miért tovább várni, mert a méhlepényem eléggé meszes lett. Csütörtök reggel meg is történt a szülés megindítása, hamarosan bent volt Szilárd is. Végig mellettem volt, ami nagyon sok erőt adott, még ha a legnehezebb percekben tudomást sem tudtam róla venni. Teltek az órák és nem jöttek a rendes fájások, még az oxytocin hatására sem. Amikor otthon elképzeltem hogyan fogok szülni, akkor azt gondoltam, hogy sétálgatni fogok és többször zuhanyozni. Ehelyett egész nap feküdnöm kellett a szülőágyon, végig kaptam az oxytocint és folyamatosan ellenőrizték Apor szívhangját. Délután az orvosom megelégelte a dolgot, hogy a reggeli 2 ujjnyiról semmit nem változtam. Nagyon megijedtem, hogy császármetszés lesz belőle, de szerencsére nem adta fel, őt nem olyan fából faragták. Kaptam egy gyógyszert a nyelvem alá és az oxytocin cseppeket is megemelte. Innentől kezdve nagyon fájt, nem éreztem szünetet, nem tudtam pihenni. Nagyon nehéz volt, de egy óra múlva megszületett Apor. Nagyon jó érzés volt mikor hallottam felsírni, próbáltam kukucskálni, de csak a lila talpait láttam. Olyan furcsa érzés volt. Szilárd is nagyon meg volt hatódva, ő vághatta el a köldökzsinórt, készített képeket, megnézte a fürdetést, majd megkapta a babát, míg velem még foglalkoztak kicsit.

Nagyon fájt, nehéz volt, de reménykedem, hogy most is természetes úton szülhetek.

Most következik néhány kép a születés napjáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr761067716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása