Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Úszótáborban voltunk Alsópáhokon

2009.01.07. 23:10 - Kávé és Csokoládé

Címkék: alsópáhok utazás babaúszás

Anyukám megint kitalálta, hogy nekem úszótáborra van szükségem. Volt egy pici ijedség, mert az indulás előtti egy hónapban nem szerettem uszodába járni és mindig sírtam a vízben és csimpaszkodtam Anyukámba. Ennek ellenére mégis elmentünk az úszótáborba. Velünk jött Viki és Imre, rajtuk kívül pedig egy dunaújvárosi úszótársam Dóri a szüleivel.

A táborban nagyon jól éreztem magam. Dórival minden reggel úsztunk. Ő nagyon ügyes volt, többször merült mint én, de nekem is megvolt a napi 5 merülésem. Az egyik napon volt víz alatti fotózás, egyedül azon a napon merültem csak kettőször, mert egy alkalommal kihánytam a reggelimet és Anyu nem akart nyúzni többet. Úsztam végre Apuval és Vikivel is.

A feladatok nagyon jók voltak. Volt éneklés, mondóka, a vízben torna. Közös feladatok és önállóak is. A közös feladatokat nem szerettem, de minden mást igen.

Egyik nap Szigligetre kirándultunk és megnéztük a keszthelyi marcipán múzeumot is. Ezen kívül az egész társaság kipróbálta a Piroska vendéglőt. Ettek gulyás levest, túrós csuszát és jó igazi erdélyi töltött káposztát. Ha valaki kérdezi milyen az és mennyivel jobb, mint a magyarországi, hát a szüleim szerint sokkal. Persze én még nem kóstoltam, majd a jövő Karácsonykor, ha Apukám elkészíti, mert mindig ő szokta. A különbség jó savanyú káposztába marha és disznóhús keverékéből készített töltelék, pirított hagymával. A fűszerek: só, bors, csombor. A töltelékek közé füstölt csülök és kolbász. Tálaláskor a tetejére házi tejföl.

No, de térjünk vissza Alsópáhokra. Volt Mikulás ünnepély is, amit én átaludtam teljesen. Kaptam egy Mikulás csokoládét, de még csak meg sem kóstolhattam. A szüleimtől egyelőre nem kapok édességet. A születésnapomon és Karácsonykor tettek kivételt, de erről később.

Ami picit beárnyékolta a kirándulásunkat, hogy Dórika beteg volt és elkapta az egész család. Kezdtem én, aztán Imre és jöttek a többiek. Sajnos innentől kezdve egy hónapon keresztül náthás voltam, de komolyabb bajom nem volt, az orvos még gyógyszert sem írt fel, mondta, hogy sokat szívják le az orrom, más teendő nincsen.

Most jöjjön néhány kép, a többi majd a fotóalbumban lesz, amikor elkészül. Az utolsó képen az oktatónk Gabi van, Dóri, Andi és Péter.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr31864533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása