Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Altatás

2009.01.10. 22:36 - Kávé és Csokoládé

Címkék: alvás altatás mondóka

Egészen pici korom óta az altatás úgy folyt, hogy Anyukám megszoptatott, én pedig elaludtam rajta. Amikor pici voltam, akkor felemelt büfiztetni és utána befektetett az ágyamba. Amikor nagyobb lettem és már forgolódtam egész éjjel nem is volt büfiztetés, csak szoptatás és alvás. Kialakult az, hogy csak cicin tudtam elaludni nappal is és éjjel is. Majd mikor 1 évesen leszoktam a ciciről, akkor este amikor Anyu lekapcsolta a villanyt becsuktam a szemem és elaludtam. A gond az, hogy nappal erre nem vagyok hajlandó. Nappal a babakocsiban alszom el vagy a lakásban vagy kint az utcán.

Anyukám szokott énekelni is nekem, vagy suttogva beszélni. Megmutatom a két éneket, amit minden nap hallok, mert mindkettő nagyon szép.

Weöres Sándor: Altatódal

Csijja, csicsijja rózsa,

Csicsijja mályva!

Hold lepte úton,

Csillag- lepte úton,

Két kutya kullog,

Köves, szeles úton.

Csijja, csicsijja rózsa,

Csicsijja mályva!

A nagyfülű kutya kérdi:

Rózsa rózsa mit csinál?

A nagyorrú kutya kérdi:

Mályva- mályva mit csinál?

Rózsa-szál, mályva-szál,

Kék gyöngyöt tesz bársony-tokba,

addig jó, míg szundikál.

Csijja, csicsijja rózsa,

csicsijja mályva.

 

 

1. Schlaf, Kindlein schlaf!
 Der Vater hüt' die Schaf;
 Die Mutter schüttelt's Bäumelein,
 Da fällt herab ein Träumelein.
 Schlaf, Kindlein schlaf!

 2. Schlaf, Kindlein schlaf!
 Am Himmel ziehn die Schaf.
 Die Sternlein sind die Lämmerlein
 Der Mond, der ist das Schäferlein.
 Schlaf, Kindlein schlaf!

 3. Schlaf, Kindlein, schlaf,
 so schenk' ich dir ein Schaf.
 Mit einer gold'nen Schelle fein,
 das soll dein Spielgeselle sein.
 Schlaf, Kindlein, schlaf.

 4. Schlaf, Kindlein schlaf!
 Geh fort und hüt die Schaf,
 Geh fort du schwarzes Hündelein
 Und weck nur nicht mein Kindelein!
 Schlaf, Kindlein schlaf!

 



A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr2869979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása