Apor, Réka és Emese

Szeretném megőrizni a gyermekeim életének fontos pillanatait, ezzel örömet szerezni nekik, mikor nagyok lesznek. A blogot írom a családomnak és a barátaimnak is, akikkel ritkábban találkozom, így mindig tudják mi is történik velünk.

Apor, Réka és Emese

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friss topikok

  • Opel P1: qwe (2013.02.10. 12:18) A 15 hónapos oltás, és ami utána következett
  • Kávé és Csokoládé: Trixi! Köszönöm szépen! Hát igen. Szerintem nagyon jó 3 gyerekes anyukának lenni. :) (2010.05.29. 11:08) Réka és Emese 1 éves
  • dorkaakos: Gyönyörűek, gratulálok, h ilyen ügyes Viki! (2010.04.06. 14:10) Húsvét
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! :) (2010.03.26. 17:23) Torta della Nonna
  • Kávé és Csokoládé: Köszönöm szépen! Azt hittem én vagyok az első, akitől a díjat kapod. :) (2010.02.21. 17:18) Díjat kaptam!

Ezt olvasom

Címkék

ági (1) ajándék (1) ajnácska (1) alsópáhok (5) altatás (1) alvás (7) apor (54) aporbeszéd (16) apu (1) arad (2) bababeszéd (1) babaétel (2) babanémet (1) babaúszás (10) baleset (2) baracs (2) barátok (2) bcg (1) bendegúz (3) beszéd (6) beszédfejlődés (2) betegség (9) bölcsőhalál (1) bor (2) borkóstoló (1) cipő (2) csokoládé (2) dalok (1) desszert (15) díj (2) dunaújváros (1) egészség (3) egészséges (1) egészséges finom (3) emese (3) emi (3) érdekesség (1) értelem (2) esküvő (1) ételallergia (3) ételek (1) ételfotó (1) etetés (9) evés (1) fejlődés (21) fejlődés. (1) ferenczi attila (1) főétel (1) fogápolás (1) fogzás (7) fürdés (2) gasztronómia (28) gluténmentes (2) gréta (1) gyereknémet (1) gyerekszáj (1) gyergyó (4) gyermekkönyv (2) gyermeknevelés (2) gyógymód (1) halétel (1) hasfájás (1) hazaérkezés (1) hinta (1) hízás (3) homeopátia (5) horvátország (3) hozzátáplálás (5) hunor (3) húsvét (4) ikerterhesség (3) ikrek (43) ikrek. (1) irodalom (6) ital (2) járás (4) javítás (1) kakaó (1) karácsony (5) kávé (1) kedvencek (1) keksz (1) kenguru (1) képek (6) keresztelő (4) kinga (2) kirándulás (3) könyv (4) kötődés (2) kúszás (1) lábak (1) likőr (1) lisztérzékenység (3) lisztérzékeny recept (1) magor (3) manóklub (1) mászás (2) menü (1) mikulás (2) mondóka (1) mondókák (1) mozgás (2) mozgásfejlődés (14) népzene (2) nyaralás (3) nyelvtanulás (1) oltás (4) ortopédia (1) orvos (1) óvoda (1) pályázat (1) politika (1) pszichológia (2) quo vadis (1) rajz (2) réka (4) réka beszél (1) rönkház (1) saláta (2) séta (3) stoller katalin (1) súlyfejlődés (4) sütőtök (2) székelyföld (1) szeremley (1) szilveszter (3) szobatisztaság (4) szoptatás (3) születés (3) születésnap (6) tábor (2) teca (1) temesvár (1) tenger gyümölcsei (1) terhesség (1) testvérek (4) torta (1) ülés (1) ultrahang (2) ünnep (19) úszás (1) utazás (7) vendég (1) vers (1) videó (8) zene (2) Címkefelhő

Balesetek

2010.03.01. 22:51 - Kávé és Csokoládé

Címkék: baleset apor

Gondolkodtam tegnap óta azon, hogy leírjam-e, hogy Aport eddig milyen komolyabb balesetek érték. Úgy döntöttem leírom, hátha valakinek tanulságul szolgál.

Az első komolyabb eset Dunaújvárosban történt. Pontosan nem tudom mekkora volt, körülbelül akkora lehetett, mint most a lányok. A hűtőszekrény előtt mászkált, még járni nem tudott. A bejárati ajtó alá dugta az ujját és kihalászott alóla kemény, fagyott karfioldarabot. Nemrégen esett le, de sajnos nem vettem észre. Apor a szájába tette, lenyelte, de megakadt a torkán. Szerencsére mellette voltam abban a pillanatban. Gyorsan átfutott az agyamon talán hátulról megszorítom a mellkasánál, ahogyan tanítják, de még sohasem csináltam ilyet és nem akartam időt veszteni. Benyúltam a torkára úgy, hogy erősebben kezdett öklendezni, így kijött a karfioldarab. Utána picit sírdogált, vígasztaltam, nagyon meg voltam ijedve. A barátnőm, Gyöngyi volt még velem akkor.

A másik eset fürdés közben történt. A fürdőszobában fel volt függesztve egy nagyméretű tükör. Egy picikét mozgott, ezért mindig mondtuk a gyereknek, hogy ne nyúljon hozzá. Le kellett volna venni, de addig nem tettünk semmit, amíg meg nem történt a baj. Apor kiakasztotta az akasztót, ami tartotta a tükröt. Én láttam, hogy borul, a két kezemmel belenyúltam, hogy megakadályozzam, hogy a gyerekre essen. Persze nem sikerült, és darabokra törve beleesett a fürdőkádba. Apor sírt, én gyorsan kirántottam a vízből, hamar megvizsgáltam, nem vérzett sehol. Az én csuklómat azonban több helyen elvágta a tükör közel az ütőérhez. Úgy néztem ki napokig, mint egy öngyilkosjelölt. Szerencsére megúsztuk, de nagy volt az ijedség.

A harmadik tegnap történt. Az Imréék szobájában hallgatta a zenét. Az íróasztal egyik fiókjában gyógyszerek vannak, de Apor nem nyitogatta ki azt a fiókot. Volt még legalább 5 fiókja az asztalnak, azokban kotorászott. Persze a gyógyszereket régen el kellett volna tenni. Apor ült a fotelben, levettem a pelenkáját és elszaladtam másikért. Mire visszaértem bekapott egy orvosságot. Gyorsan kiköpettem vele, de a negyede feloldódott a szájában. Nagyon megijedtünk. Szívgyógyszer volt. Viki felhívta telefonon Imre kardiológusát és megkérdezte mit tegyünk. Vasárnap délután volt, szerencsére felvette a telefont. Azt mondta egy dolog történhet, hogy nagyon leviszi a gyerek vérnyomását. Azt a tanácsot adta, hogy etessük sós étellel és igyon rengeteg folyadékot. Viki nem mozdult a gyerek mellől és folyamatosan itatta és etette. Nem történt semmi szerencsére, nem lehetett Aporon látni semmit. Imre azonnal kiürítette a fiókot. Sokkal korábban kellett volna.

Közhely, de ha valami nem biztonságos azonnal el kell rakni a gyerekek elől, nem ahogyan mi tettük, amikor már megtörtént a baj.

A bejegyzés trackback címe:

https://apor.blog.hu/api/trackback/id/tr71801511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása